søndag 26. oktober 2008

Olivenplukking og saann..

Da var vi i Beit Sahour (viss det er saann det skrives, det burde eg jo kanskje vite) og foerste dag med olivenplukking er over. Olivenplukking er overraskande goey og eg merka fort at det er lett aa oversjaa israelske soldater og nysgjerrige settlere som glor, saa lenge ein har eit filmkamera fra arabisk TV midt i ansiktet og "the olive picking cirkus" syngande i bakgrunnen. I dag har vi nemmlig hatt gleden av aa bli intervjua paa arabisk TV av ei dame som paa ingen maate ville fortelle oss kva vi skulle sei, men som likevel kom med ganske mange forslag. Av ein eller anna grunn falt det oss (og med oss meiner eg altsaa Margit, Isak og Kristin, fordi vi andre snakka ikkje noko saerlig, men satt berre aa saag pene ut (og med pene meiner eg sjoelvsagt usminka og fulle av jord og skitt)) ikkje kjempenaturlig aa sitte paa ein skitten bakke med ein stor mikrofon og "have a chat" paa engelsk om kvifor vi er i Palestina og plukker oliven, men eg maa sei eg syns vi (og igjen meiner eg jo sjoelvsagt Margit, Isak og Kristin) klarte oss veldig bra. (Oi, det blei ein lang setning det. Sorry.)

Etter olivenplukkinga var vi rundt paa tur i Betlehem og saag paa foedselskirka, besoekte YMCA og besoekt flyktningleir. Det har med andre ord vore ein lang dag og eg trur mange kjenner paa foelelsen av aa vere totalt utslitt baade fysisk og psykisk.

I gaar var vi i Abu Dis og besoekte "tante" Signe og "onkel" Ali (tanta og onkelen til Helene). Det var sinnsjukt spennande aa hoeyre om hotellsaken deira og korleis kvardagen deira er. Vi var med aa besoekte eit kvinnesenter som "onkel" Ali har starta. Veldig spennande og superkoselige folk:)

Det trur eg var det eg orka i dag, eg merker at bakrunnsstoeyen fra CD-spilleren til han som jobber paa internettkafeen vi sitter paa begynner aa bli litt for mykje:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fint at dere har laget denne bloggen! Vi tenker på dere og prøver jo å følge med litt her hjemmefra! Hotellsaken er jo kjent fra nyhetene her også - rart for oss at dere ser den "på ordentlig". Mange klemmer og gode tanker fra Stinas mamma Tove

Anonym sa...

Veldig fint å kunne følge med dere gjennom bloggen. Skjønner at det er sterke inntrykk på mange plan.
Tenker på dere og venter på neste rapport. Hilsen Einfrid (mamma til Marte)

Anonym sa...

Hei på dere!
Morsomt å lese bloggen deres! Fint at dere har det bra på turen og opplever mangt mens dere er der nede, baade som "turister" paa turistsiter og paa det mellommenneskelige plan.
Take care!
Liksom hjemme er det ikke alle som har like stor sans for humor og/eller opplevelse av kritikk, agresjonsnivaaene svinger nok derimot desto mer enn hjemme.
Gleder meg til aa lese mer fra dere.
De beste oensker og tanker fra Tor Inge, pappa til Marte.

Anonym sa...

Så stas at tante signe og onkel ali plutselig er tante signe og onkel ali for en hel haug med folk! Pøjpøj (=tvitvi på dansk) med olivenplukkinga! Sko så gjerne vært en del av det. Hilsen til alle, og en ekstra klem til helene og kristin - fra Anna (søs).

Karvihna sa...

Kjempemoro å lesa bloggen dikkas, Marte! Må jo innrømma at eg site her heime og er litt bekymra for deg. Ser at det mykje å ta innøve seg detta, både fysisk og psykisk. Vil sjå bilde når du kjem heimatt :oD